Hiss och diss

- Folk som vågar vara sig själv
Så himla modigt, och coolt. Vissa spelar dum för att verka söta, vissa boyz spelar coola för att få brudar, såå fejk.
- Bandeau toppar
Bandeau toppar i olika färger under tunna linnen, SÅ snyggt! Har 2 stycken själv, blir nog fler…;)
- Sommarlov om mindre än 1 månad
Ojojoj, nedräkningen har startat…. Sommar snart ju. Bad, sol, fest… Here I come!
- Vänner som aldrig sviker
Just nu har jag runt 10 vänner som jag vet ALDRIG kommer svika mig, och det känns så jvla bra. Älskar er ♥
- Dåligt väder
Usch, blir så less när det regnar & blåser. Det får vädergubbarna spara till hösten, nu vill jag ha SOMMAR!!
- Folk som inte kan hålla käft
Blir så grymt trött å ledsen på folk som lägger spydiga kommentarer runt sig hela tin. Hurrni, världen behöver väl inte bli gråare än vad den redan är?
- Känslan när man håller på att förlora någon
Absolut värsta känslan…. Jag vill inte gå igenom detta igen, det här får inte hända. Jag vet att jag måste kämpa och vara stark, men det är inte lätt. Jag kan bara hoppas att allt blir bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0