Hur bloggen funkar

Tänkte bara skriva lite info om hur bloggen funkar typ. Som ni vet så kan det bli lite trubbel när två stycken delar blogg, men det har vi en bra lösning på. Jag svarar på alla kommentarer på MINA inlägg - som alltid avslutas med "xoxo Tilde". Och Isabelle svarar på alla hennes kommentarer. Om ni sedan vill ha kontakt med någon speciell av oss, skickar ni ett mejl till [email protected] också skriver du vem du vill prata med, så fixar vi det.
Jag tycker det är jättekul att dela blogg med Isabelle, och det blir ju mycket bättre uppdatering när man är två! Vi siktar mot toppen och med eran hjälp ska det ske. Puss älskar er!
Jag och Isabelle, mycket vackra ellerhur? Haha men vafan, POWER OF SWEDEN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0