Living young, wild and free

Heej, har inte bloggat något idag heller, men dagen har varit APNAJS. Först efter skolan drog jag och Moa ner på stan, typ kollade på kläder och tog en fika på Waynes. Sedan mötte vi upp Madde, köpte energidryck och satt nere på bryggan och snacka. Sedan kom pappa och hämta oss så vi åkte hem och käka. Sedan vid halv sju drog jag ner på ica och träffa Moa, sedan skjutsade hon mig (på cykeln) ner till stan också mötte vi Madde igen. Haha hade sjukt kul, snackade om en massa, drack energidryck osv! Satt först på bryggan men det blev så jävla kallt så då satte vi oss på donken. Mh men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag utmanar dig att svara dessa frågorna i din blogg!

- Hur länge har du bloggat?

- Vilka är dina favorit bloggar?

- Har du en iphone eller en vanlig mobiltelefon?

- Vad ska du göra i sommar? Vad hade den perfekta sommaren varit?

- Har du någon gång sålt jultidningar? Hur gick det?

- Vad är ditt drömjobb? Skulle du vilja starta ditt eget företag?

- Vad är skillnaden mellan att vara barn och tonåring tycker du?

- När använde du internet för första gången?

- När blev du medlem på facebook?



Utmana dina vänner i din blogg också!

2012-05-15 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0