Sångträning för Irene

Hej, har nyss kommit hem från sångträningen för Irene. Jag och Jill var jätteduktiga haha, nejmen det märks att vi har utvecklats sen i höstas. Och nu är det ju snart dags för konsert, nervöst!
Just nu sitter jag och Alva vid varsin dator och bloggar, vi har haft jättekul haha. Sedan hade vi tänkt möta upp Saga om hon svarar på sms…. Imorgon är vi ju lediga och då blir det att hänga med Saga och Alva, samma på fredag trorja. Har så sjukt kul med dom brudarna asså! I helgen ska jag kanske ner till stugan, och då kanske mamma och jag stannar å shoppar på vägen, de skulle verkligen behövas. Men kanske lägger upp ett collage på vad jag vill ha lite senare. Vad har ni gjort idag?:)

Jag blir galen, allt jag tänker på är HAN...


Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

super asum blogg ni har!:)

2012-05-16 @ 17:54:05
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0