Utslagen krigare

Hej, förlåt för sämst uppdatering från min sida, men har inte haft någon blogglust alls. Igår spenderade jag dagen med Alva och Saga, vi hade jättekul, orkar inte babbla på om de. Imorse blev jag väckt vid nio, då fixade jag mig sedan drog jag och familjen till birsta. Jag köpte bl.a skolavslutningskläder och en hel del sommarkläder. Visar allt i ett inlägg imorgon, håll utkik! Sedan åkte vi vidare till stugan och fixade där. Nu sitter jag i soffan, utslagen krigare, just sayin…. Men ska kolla BB och äta, sedan tror jag att jag somnar eller något haha, har så ont i huvudet och är sjukt trött. Bloggar nog mer senare iaf. Vad ska ni göra ikväll? :)



Kommentarer
Postat av: Mira

Tjena :D asså skulle ni kunna följa min blogg via bloglovin? ja följer redan eran och har gjort de ett tag ;)

2012-05-19 @ 13:32:13
URL: http://sparklingeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0